неділю, 5 березня 2017 р.

ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС



Опис проблеми. У повсякденному житті нас оточують як предмети/об'єкти природні, так і створені людиною. Чи ми живемо у більшою мірою штучному, чи природному середовищі? Яких об'єктів живої чи неживої природи більше в нашому оточенні? ( на вибір учителя - у нашому класі?, школі - шкільному будинку, шкільному подвір'ї?)
Як ми можемо це визначити, зробити висновки і найбільш  наочно їх продемонструвати?

Ми маємо записати всі об'єкти, які нас оточують до таблиці (запропонована вчителем), класифікувати за ознаками живої/неживої природи (важливо ускладнити класифікацію: живі: тварини/рослини, неживі:штучні/природні), підрахувати їх, (*зобразити графічно у вигляді діаграм), зробити аргументовані висновки щодо нашого оточення, презентувати висновки всьому класу.

Час виконання: 1-2 уроки
Матеріали :
1.    Аркуш паперу з таблицею
2.    Аркуш в клітинку для малювання діаграми
3.    *Комп'ютер (з встановленими програмами — табличний процесор, програми для обробки фото, відео, ** програма для створення презентацій)
Завдання :
1.    Об'єднатися в малі групи (бажано: за випадковим збігом, по 5 учнів).
2.    Ознайомитися з критеріями оцінювання вдалого проекту, критеріями і ознаками співробітництва, вміння будувати діаграми, робити висновки.
3.    Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи.
4.    Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту
5.     Спланувати і виконати дослідження.  Заповнити таблицю ( *якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики — створити таблицю в програмі табличного процесора (Excel)
6.    Побудувати діаграму (можна — на папері , бажано: в програмі табличного процесора (Excel), друкувати таблицю і діаграму)
7.    Презентувати свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)
8.    Проаналізувати: досягнення/успіхи і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки
9.    Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне оцінювання) .
Примітка. Якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики, розробити спільні вимоги/критерії оцінювання для фіксування і представлення даних

Міжпредметні зв'язки: математика, інформатика

Вміння: дослідницькі (спостерігати, класифікувати за ознаками, вносити дані в таблиці - фіксувати дані, добирати відповідний тип діаграми, будувати діаграми, формулювати висновки; співробітництва (по-черзі висловлюватися, розподіляти ролі, робити свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, вирішувати проблеми); презентування 

10 коментарів:

  1. А наш вчитель додому задав. Самі в телефонах та комп'ютерах робить. Чи це правильно?

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Тоісьть ти 2019 написав що сайт не поміг а 2020 написав що він поміг ваааааааат

      Видалити
    2. А если это другой чел 7 тут ники одинаовые



      Видалити
  3. Всьо даже не спрашуйте я поняла

    ВідповістиВидалити
  4. Я Артур Борис, житель / гражданин Российской Республики. Мне 52 года, я предприниматель / бизнесмен. Однажды у меня были трудности с финансированием моего проекта / бизнеса, если бы не мой хороший друг, который познакомил меня с г-ном Бенджамином Ли, чтобы получить ссуду в размере 250 000 долларов США от его компании. Когда я связался с ними, мне потребовалось всего пять рабочих дней, чтобы оформить ссуду и перевести ее на мой счет. Даже с плохой кредитной историей они все равно предлагают вам свои услуги. Они также предлагают все виды ссуд, такие как бизнес-ссуды, жилищные ссуды, личные ссуды, автокредиты. Я не знаю, как благодарить их за то, что они сделали для меня, но Бог вознаградит их согласно Своему богатству во славе. Если вам нужна срочная финансовая помощь, свяжитесь с ними сегодня по электронной почте 247officedept@gmail.com Информация WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити