Опис проблеми. Ніколи ще ніхто не бачив всю Сонячну
систему. Вчені розрахували її вигляд за видимим рухом планет з Землі. Як ми
можемо уявити і зобразити всю Сонячну систему (щоб краще запам'ятати/показати
її молодшим)?
Спробуємо унаочнити (показати/зобразити) Сонячну систему одним з
запропонованих способів: намалювати на великому аркуші паперу, зробити статичну
модель/макет з різних матеріалів (наприклад, паперу, пластиліну, набору кульок
тощо), показати за допомогою рольової гри (рухома модель), уявляючи себе
планетами і Сонцем; створити відео ролик за рольовою грою; зробити мальований
мультфільм, створити мультфільм з кульок тощо)*Пропоновані
види робіт можна змінити за бажанням вчителя, можливостями класу.
Час виконання: 2 уроки (бажано - 2 спарені уроки)
Матеріали:
1.
Набір
кольорових олівців, акварельних фарб, фломастерів різного кольору
2.
Декілька
аркушів А1, та набір кольорового паперу, Аркуші А4
3.
Набір
пластиліну різного кольору
4.
Набір
кульок різного розміру і кольору
5.
Клей,
ножиці, скрепки
6.
Скотч/липка стрічка (бажано - паперовий для малярних робіт)
7.
*Фотокамера
(можна - з мобільного телефону)
8.
*Відеокамера
(можна - з мобільного телефону)
9.
*Комп'ютер
10.*Мультимедійний проектор
Завдання :
1.
Об”єднатися
в малі групи (бажано: за випадковим збігом, по 5 учнів)
2.
Обговорити
і прийняти спільне групове рішення щодо того, яким саме способом група буде
зображати Сонячну систему
3.
Ознайомитися
з критериями оцінювання вдалого проекту для даного виду діяльності, критеріями
і ознаками навичок співробітництва.
4.
Визначити
можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера
групи
5.
Відібрати
необхідні матеріали з запропонованих вчителем
6.
Виконати
макет/малюнок Сонячної системи ("живу" рухому модель, мультфільм)
7.
Презентувати
свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)
8.
Проаналізувати:
успіхи/досягнення і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в
спільну роботу, вміння співпрацювати
9.
Оцінити
діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту.
* Примітка. Для виконання рольової гри 2 групи
можуть об'єднатися при підготовці і проведенні презентування (наприклад, одна
група готує планети земної групи, інша - планети-гіганти)
Міжпредметні зв”язки: мистецтво, математика, інформатика
Вміння: співробітництва (по-черзі висловлюватися і слухати, розподіляти ролі, робити свій внесок в
спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, допомагати, надавати конструктивний зворотній зв'язок)
презентування (планувати виступ, переконливо презентувати, використовувати позитивну "мову тіла",
"контакт очей", міміку, жести )
ПРобачте але мне треба план!(
ВідповістиВидалитиА вже готовий проект з природознавства по темі " наш дім - сонячна система".
ВідповістиВидалитиЯ хочу поделиться свидетельством о том, как служба финансирования Le_Meridian помогла мне с займом в размере 2 000 000,00 долларов США для финансирования моего проекта фермы по выращиванию марихуаны, я очень благодарен и пообещал поделиться этой законной финансирующей компанией с любым, кто ищет способ расширить свой бизнес. project.the компания - британская / американская финансирующая компания. Любой, кто ищет финансовую поддержку, должен связаться с ними по адресу lfdsloans@outlook.com или lfdsloans@lemeridianfds.com. Г-н Бенджамин также работает в WhatsApp 1-989-394-3740, чтобы упростить задачу для любого заявителя.
ВідповістиВидалитиЛ...х
ВідповістиВидалитиви не те пишите завжди ви л...хи
ВідповістиВидалити