(сторінка в розробці)
Метод проектів передбачає організацію навчання учнів, при якій вони індивідуально чи в малих групах виконують проектне завдання – учнівський проект.
При навчанні за
методом проектів:
1. Учні самі формулюють
проблему, або вчитель ставить перед
ними проблему (чи надається проектне
завдання);
2. Учні самостійно створюють
план вирішення проблеми чи виконання
проектного завдання;
3. Учні вирішують,
де і як шукати інформацію (як досліджувати
проблему);
4. Учні висувають гіпотезу,
планують можливі шляхи і способи її
перевірки (проведення дослідження);
5.
Учні виконують проектне завдання
(дослідження), документують його,
опрацьовують результати (роблять
висновки з дослідження);
6. Учні планують
продукт проекту, тобто обирають форму
представлення результатів дослідження,
проектують цей продукт, призначений
для конкретної цільової аудиторії, на
вирішення проблеми якої спрямовано
проект;
7. І, нарешті, учні презентують
свій продукт цільовій аудиторії.
Умови,
за яких використання методу проектів
буде ефективним (контрольний список)
Перегляньте
характеристики навчального проекту та
подумайте, як ви могли б включити елементи
проектної технології у ваш план навчальної
теми.
Ви
можете використати його при створенні
інформаційної брошури або інформаційного
бюлетеню, щоб пояснити, як і чому потрібно
використовуються проекти у вашому
класі.
- Учні знаходяться у центрі навчального процесу
- Проект зосереджений на важливих ключових темах навчальної програми, завдання поставлені у відповідності з Державними освітніми стандартами.
- Діяльність учнів в проекті спрямовується за допомогою цікавих для учнів запитань/проблем
- Оцінювання здійснюється протягом всього проекту та передбачає різноманітні інструменти та засоби.
- Проект включає взаємопов’язані завдання та види діяльності, які здійснюються упродовж певного періоду часу.
- Проект пов'язаний з реальним світом, реальним життям учнів.
- Учні показують набуті знання та навички через створення своїх продуктів та представлення їх широкій аудиторії. Кінцеві продукти можуть бути роздрукованими, презентованими та/або представленими учнями.
- Комп’ютерні технології підтримують, підвищують та супроводжують навчання учнів.
- Розвиток навичок мислення є невід’ємною частиною проекту.
- Стратегії викладання різноманітні і враховують різні стилі навчання учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар