Опис проблеми. У повсякденному житті нас оточують як
предмети/об'єкти природні, так і створені людиною. Чи ми живемо у більшою мірою
штучному, чи природному середовищі? Яких об'єктів живої чи неживої природи
більше в нашому оточенні? ( на вибір учителя - у нашому класі?, школі - шкільному
будинку, шкільному подвір'ї?)
Як ми можемо це визначити, зробити висновки і найбільш наочно їх продемонструвати?
Ми маємо записати всі об'єкти, які нас оточують до таблиці (запропонована вчителем), класифікувати за ознаками живої/неживої природи (важливо ускладнити класифікацію: живі: тварини/рослини, неживі:штучні/природні), підрахувати їх, (*зобразити графічно у вигляді діаграм), зробити аргументовані висновки щодо нашого оточення, презентувати висновки всьому класу.
Час виконання: 1-2 уроки
Матеріали :
1.
Аркуш паперу з таблицею
2.
Аркуш
в клітинку для малювання діаграми
3.
*Комп'ютер
(з встановленими програмами — табличний процесор, програми для обробки фото, відео, ** програма для створення презентацій)
Завдання :
1.
Об'єднатися
в малі групи (бажано: за випадковим збігом, по 5 учнів).
2.
Ознайомитися
з критеріями оцінювання вдалого проекту, критеріями і ознаками співробітництва,
вміння будувати діаграми, робити висновки.
3.
Визначити
можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера
групи.
4.
Приготувати
необхідні матеріали для виконання проекту
5. Спланувати і виконати дослідження. Заповнити
таблицю ( *якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики — створити
таблицю в програмі табличного процесора (Excel)
6.
Побудувати
діаграму (можна — на папері , бажано: в програмі табличного процесора (Excel), друкувати таблицю і діаграму)
7.
Презентувати
свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)
8.
Проаналізувати:
досягнення/успіхи і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в
спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення,
формулювати висновки
9.
Оцінити
діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне
оцінювання) .
Примітка.
Якщо проект виконується спільно з вчителем інформатики, розробити спільні
вимоги/критерії оцінювання для фіксування і представлення даних
Міжпредметні зв'язки: математика, інформатика
Вміння: дослідницькі (спостерігати,
класифікувати за ознаками, вносити дані в таблиці - фіксувати дані, добирати відповідний тип діаграми, будувати
діаграми, формулювати висновки; співробітництва (по-черзі висловлюватися, розподіляти ролі, робити свій внесок в
спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, вирішувати проблеми); презентування
А наш вчитель додому задав. Самі в телефонах та комп'ютерах робить. Чи це правильно?
ВідповістиВидалитинет
Видалитипишли нахуй
ВидалитиНепомогло,😣
ВідповістиВидалитиКласний
ВідповістиВидалитиТоісьть ти 2019 написав що сайт не поміг а 2020 написав що він поміг ваааааааат
ВидалитиА если это другой чел 7 тут ники одинаовые
ВидалитиВсьо даже не спрашуйте я поняла
ВідповістиВидалитиЯ Артур Борис, житель / гражданин Российской Республики. Мне 52 года, я предприниматель / бизнесмен. Однажды у меня были трудности с финансированием моего проекта / бизнеса, если бы не мой хороший друг, который познакомил меня с г-ном Бенджамином Ли, чтобы получить ссуду в размере 250 000 долларов США от его компании. Когда я связался с ними, мне потребовалось всего пять рабочих дней, чтобы оформить ссуду и перевести ее на мой счет. Даже с плохой кредитной историей они все равно предлагают вам свои услуги. Они также предлагают все виды ссуд, такие как бизнес-ссуды, жилищные ссуды, личные ссуды, автокредиты. Я не знаю, как благодарить их за то, что они сделали для меня, но Бог вознаградит их согласно Своему богатству во славе. Если вам нужна срочная финансовая помощь, свяжитесь с ними сегодня по электронной почте 247officedept@gmail.com Информация WhatsApp ... + 1-989-394-3740
ВідповістиВидалити104423315891025012
ВідповістиВидалити