середу, 1 березня 2017 р.

ВИКИДАТИ НЕ МОЖНА ПЕРЕТВОРЮВАТИ

            (про «друге життя» побутових речей)

Опис проблеми. Багато вже використаних нами в побуті речей можуть отримати “друге життя” (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна робити сувеніри, корисні речі для саду/городу; можна розмалювати скляні банки. В використані пластикові пакети, папір (коробки) також можуть бути ще раз використані як корисні речі). Таким чином, ми не будемо купувати нові речі і сприятимемо не тільки заощадженню наших коштів, а й збереженню природних ресурсів на виготовлення нових таких речей. Давайте використаємо наш досвід, ресурси інтернету і нашу фантазію і створимо нові корисні речі зі старих! (і правильно поставимо кому в назві проекту ;-)

Висловлюємо свої ідеї щодо використання вживаних речей, добираємо матеріали для їх вдосконалення і створюємо нові корисні речі. 

Час виконання: 1-2 уроки (висловлюємо ідеї, плануємо і створюємо на уроках, готуємо матеріали — в позаурочний час до початку проекту)
Матеріали:
Принесені учнями згідно їх ідей

Завдання :
1.    Об”єднатися в малі групи (бажано - за випадковим збігом, по 3-5 учнів)
2.    Ознайомитися з критеріями оцінювання вдалого проекту, критеріями і ознаками співробітництва, робити висновки, створення звітів/презентацій.
3.    Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи
4.    Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту
5.    Обговорити і узгодити ідею вдосконалення вживаних речей
6.    Спланувати свою діяльність щодо ходу виконання проекту
7.    Зробити нову річ/речі, сфотографувати для звіту
8.    Підрахувати, скільки б коштувала нова річ і порівняти її вартість зі створеною в ході проекту. *Розрахувати, які прибутки можна отримати, якщо зробити декілька таких речей і продати на шкільному ярмарку
9.    Спланувати і створити звіт (*мультимедійну презентацію) про хід результати і висновки проекту.
10.Презентувати свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)
11.Проаналізувати: досягнення і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки, фіксувати результати, створювати звіт і висновки.
12.Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне оцінювання) .
Міжпредметні зв”язки: трудове навчання, мистецтво, математика, економіка
Вміння: дослідницькі (вносити дані в таблиці , будувати діаграми, писати висновки); 
співробітництва (розподіляти ролі, оцінювати свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, по-черзі висловлюватися, вирішувати проблеми);  презентування;
фінансова грамотність, підприємливість



12 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    2. Напишіть, будь ласка, щодо чого мало інформації. В Останньому проекті чи у всіх? Чи дивилися ви інші закладки цього блогу ( про оцінювання в проектах, про малі групи тощо)
      Щодо того, як можна використати вживані речі? щодо опису проекту( наприклад немає критеріїв оцінювання)? щодо методики його проведення?
      Якої інформації, ви б хотіли, щоб ми додали, в описі цього проекту? інших проектів?
      Дякую за відповідь

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Я так не думаю бо ти не з тої сторони дивишся ಠ◡ಠ

      Видалити
  3. Я хочу поделиться свидетельством о том, как служба финансирования Le_Meridian помогла мне с займом в размере 2 000 000,00 долларов США для финансирования моего проекта фермы по выращиванию марихуаны, я очень благодарен и пообещал поделиться этой законной финансирующей компанией с любым, кто ищет способ расширить свой бизнес. project.the компания - британская / американская финансирующая компания. Любой, кто ищет финансовую поддержку, должен связаться с ними по адресу lfdsloans@outlook.com или lfdsloans@lemeridianfds.com. Г-н Бенджамин также работает в WhatsApp 1-989-394-3740, чтобы упростить задачу для любого заявителя.

    ВідповістиВидалити
  4. Я дізнався багато нового. Було досить зрозуміло. Спасибі що виготовляли такий я вже все виконав. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  5. Я Артур Борис, житель / гражданин Российской Республики. Мне 52 года, я предприниматель / бизнесмен. Однажды у меня были трудности с финансированием моего проекта / бизнеса, если бы не мой хороший друг, который познакомил меня с г-ном Бенджамином Ли, чтобы получить ссуду в размере 250 000 долларов США от его компании. Когда я связался с ними, мне потребовалось всего пять рабочих дней, чтобы оформить ссуду и перевести ее на мой счет. Даже с плохой кредитной историей они все равно предлагают вам свои услуги. Они также предлагают все виды ссуд, такие как бизнес-ссуды, жилищные ссуды, личные ссуды, автокредиты. Я не знаю, как благодарить их за то, что они сделали для меня, но Бог вознаградит их согласно Своему богатству во славе. Если вам нужна срочная финансовая помощь, свяжитесь с ними сегодня по электронной почте 247officedept@gmail.com Информация WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити